تقدیر و تشکر از مردم شریف شهرستان های خواف و رشتخوار

✨🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃
🍃
🌺
«تقدیر و تشکر». 🍃
‌‌✨﷽✨

حُسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت
آری به اتحاد، جهان می توان گرفت

🌺همراهان ، حامیان و همسنگران عزیز خطه فروغ آفتاب و دیار تمدن های کهن(خواف و رشتخوار)

سلام علیکم ؛

خدای مهربان را سپاس که با بارش رحمت بی انتهای خود و نزول نعمات الهی، نوید بهاری دل انگیز را به ما ارزانی داشت و در روز یازدهم اسفند، با ورود یارانی با صفا و بی دریغ در حماسه حضور، موج امید را بر قلوب مومنان و امواج بیم را بر جان دشمنان میهن اسلامی جاری ساخت و در بهار چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، کام امام و امت اسلامی را به حلاوت مشارکت مردم شیرین ساخت.
بی شک برنده ی واقعی این رزمایش بزرگ و جشن تکلیف سیاسی، یکایک مردم شریف حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار و کشور عزیزمان ایران اسلامی هستند.

اینجانب به عنوان خادم کوچکی از خیل سربازان نظام اسلامی بر خود فرض می دانم فارغ از هر نتیجه ای، قبل از پایان رای گیری،در ماه شعبان المعظم و ایام متعلق به امام عصر ارواحنا فداه، مراتب ادب خود را به محضر مبارک آن حضرت و نایب صالح ایشان تقدیم کنم و با اخلاص تمام عرضه بدارم که:
“مولای ما!
این شاگرد کوچک مکتب روح الله هر آنچه از تجربه و آبرو داشتم برای تحقق رهنمود نائب الامام به میدان آورد و در جهت خواسته به حق مردم منطقه جهت رسیدن به وحدت و همدلی و تبعیت از خرد جمعی و اندیشه صاحبنظران و بزرگان منطقه، در ابتدای ایام تبلیغات رسمی از ادامه حضور کناره گرفت؛ …و جئنا ببضاعه مزجاه …”
و در ادامه با تمام تواضع، مراتب قدردانی خویش را تقدیم کنم به یکایک عزیزانی که اینجانب را شایسته حمایت و معرفی دانستند و با بذل زمان و اعتبار و همت خود بر شکوه حماسه حضور افزودند و با بازتاب برنامه های اینجانب، در سطح منطقه،تراز مطالبه گری و مردمْ پایه بودن انتخابات را ارتقاء بخشیدند و گفتمان مبتنی بر شناخت و عقلانیت، خرد جمعی و معنویت را به نمایش گذاشتند.

زبانم از لطف شما قاصر است و دلم به لطف شما مدیون.

اگر در این مسیر و در ایام حضور در این عرصه، مجال تشکر از شما عزیزان و اجابت دعوت های شما گرامیان فراهم نشد. قصورهایی احتمالی اینجانب را به لطف خویش حلال بفرمائید.

با آرزوی نزول خیر و برکات الهی برای شما مردم عزیز و در همه ایام
۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲
خادم کوچک شما در سنگر تعلیم و تربیت ایران اسلامی در منطقه خواف و رشتخوار
💠 حسن رحمان پور 💠                            
🌺
🍂
🍃
🍂🌺
🍃🍂🌺🍃
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺

╭─═══════─
🌐 @rahmanpourh| حسن رحمان پور
╰─════════════─

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید