عمومی

مقدمه ای بر کتاب کلینیک آموزش ویادگیری در مدارس

نظریه «کلینیک آموزشی » یک مدل آموزشی است که اولین بار توسط نویسنده کتاب(رحمان پور،1403) مطرح شد و تاکید بر این دارد که دانش آموزان بهترین یادگیری را از طریق تجربه و عمل مستقیم به دست می آورند. در این نوع از آموزش، دانش آموزان فرصت دارند تا در محیط های عملی و واقعی تجربه های آموزشی متنوع داشته باشند و به صورت عملی و تجربی مهارت ها و دانش های جدید را به دست آورند.

در کلینیک آموزشی، دانش آموزان به صورت فعالانه در فرآیند یادگیری شرکت می کنند و از طریق تجربه و عمل مستقیم ، حل مسائل عملی، پروژه ها، کارگاه ها و فعالیت های عملی مختلف، مهارت های خود را تقویت می کنند و دانش خود را گسترش می دهند. این نوع از آموزش به دانش آموزان کمک می کند تا مفاهیم آموزشی را بهتر درک و یاد بگیرند و بتوانند آن ها را در محیط های واقعی و کاربردی به کار ببرند.
کلینیک آموزش و یادگیری با استفاده از روش های مدرن و ابزارهای آموزشی منحصر به فرد، به دانش آموزان کمک می کند تا بهترین عملکرد آموزشی را داشته باشند. از جمله خدمات ارائه شده توسط این کلینیک می توان به مشاوره تحصیلی، تست های استعداد تحصیلی، مشاوره تغییر رفتاری و ارائه راهکارهای آموزشی مناسب برای هر دانش آموز اشاره کرد. این کلینیک به دانش آموزان کمک می کند تا با بهره گیری از روش های موثر واجد استدلال، تمرکز و یادگیری بهتری داشته باشند و به عنوان نتیجه، عملکرد تحصیلی آن ها بهبود یابد.

مقدمه ای بر کتاب کلینیک آموزش ویادگیری در مدارس بیشتر بخوانید »

بریده جراید

​   ​ چاپ و انتشار کتاب جغرافیای شهرستان رشتخوار در ۲ جلد   چاپ و انتشار کتاب جغرافیای شهرستان رشتخوار در ۲ جلد   ​ چاب مقاله جغرافیای رشتخوار در در برترین مجله دنیا   چاب مقاله جغرافیای رشتخوار در در برترین مجله دنیا   ​ گسترش کشت‌های گلخانه‌ای در رشتخوار نیازمند حمایت مسئولین

بریده جراید بیشتر بخوانید »

سبد خرید
پیمایش به بالا